مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-24ورزشي

بسیج برای ارتقای توانمندی دفاعی کشور تشکیل شد


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع دلیل تشکیل بسیج را ارتقای توانمندی دفاعی کشور دانست و گفت: ما باید بدانیم که اگر می خواهیم این کشور در امنیت کامل باشد، - ، گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع با حضور سردار مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجان پور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید عرب ورامینی سازمان صنایع دفاع برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجان پور در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: در سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین هستیم؛ روزی که ایشان دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر کردند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا نیاز به ارتش 20 میلیونی داریم، این ارتش و بسیج عمومی برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع دلیل تشکیل بسیج را ارتقای توانمندی دفاعی کشور دانست و گفت: ما باید بدانیم که اگر می خواهیم این کشور در امنیت کامل باشد، باید قوی شویم.

حجت الاسلام آقاجان پور با بیان اینکه دشمن ما نظام سلطه و استکبار جهانی است عنوان کرد: جوانان ما بدانند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا بر کشور ما حاکم بود و آنها بودند که شاه را به عنوان غلام حلقه به گوش برای کشور خود انتخاب کردند، برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج برای ارتقای توانمندی دفاعی کشور تشکیل شد

بسیج برای ارتقای توانمندی دفاعی کشور تشکیل شد